Pippo Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 va menar du me flyga till andra sidan? ja har komme te grottan, men fattar int va ja ska gö............... En sån dära trä gubbe ska skjuta över dig till andra sidan golvet. :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ja fattar ändå int va du snackar om, men ja har klarat de. har fått piers oxå...... har hjälpt häxdoktorn i kimbono, så va ska ja gö nu? ps. när kommer ja möta nästa boss??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Du ska till Madra huset ovanför Fängelset. Sedan ska du till Apoji islands Efter ska du till Aqua rock. Nästa boss kommer i Gaia rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 hur kommer ja dit rå?? ja menar åt vilket håll å så ska ja åka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 hur kommer ja dit rå?? ja menar åt vilket håll å så ska ja åka? Du ska till längst bort åt höger på kartan. Ungefär i mitten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Tvåan värkar bra. Jag har ettan men tycker ni jag ska köpa tvåan, är det värt priset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Tvåan värkar bra. Jag har ettan men tycker ni jag ska köpa tvåan, är det värt priset? Ja det är värt priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 17 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Om ni vill ha hjälp med Golden sun 1 eller 2 rekommenderar jag http://hometown.aol.com/animemaster6500/GoldenSun.html och http://www.marlingaming.com/goldensun/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jag ska nog köpa tvåan i nov för då fyller jag år och då brukar jag få en del pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 har klarat aqua rock, så vart ska ja nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 har klarat aqua rock, så vart ska ja nu? Om du har fått Parch. Så ska du till Gaia Rock och Klara Serpent(Boss). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 sjit oxå. vilken level borde ja va på? ja försökte, men förlorade ba.......e på ca l.28...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg