Pippo Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 L.28 är bra. men du måste först aktivera alla 6 strålarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 måste aktivera vadå???????? ja har komme till serpent, men hur aktiverar man strålarna då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Du måste först utanför Gaia rock så går du till höger och klättrar upp för berget där får du dancing idol. Sedan ska du advända den på den tomma plattformen i början av Gaia rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 ja fattar inte hur långt upp ja ska klättra......ja kommer ba te en trä-gubbe som spottar virvelvindar....sen e de stopp.....hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 ja fattar inte hur långt upp ja ska klättra......ja kommer ba te en trä-gubbe som spottar virvelvindar....sen e de stopp.....hjälp? Det är för jobbigt att förklara men Ett litet tips: Gå tillbaka lite och kolla om det finns någon annan väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 men snälla...ja har varit där i fem dygn och sprungit runt som en nödig unge.....ja fattar nada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 men snälla...ja har varit där i fem dygn och sprungit runt som en nödig unge.....ja fattar nada. Kolla på min sida och tryck på walkthrough sedan är det bara att läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 va menar du?? Dragon_girl fattar inte va de mena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Sun Mackan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Tjenare jag har fastnat! Jag spelade 3 timmar utan att komma vidare! :cry: :cry: ! 1. Jag är i Alhafra och har besegrat piraterna. Hur får jag bort stenen på masten. Jag har klarat allt annat jag hittar även air:s rock! 2. Piers stack ju till kibombo! Hur och när kommer jag dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ta å kolla på den andra golden sun 2 tråden. där har ja svarat på din fråga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yo-Less Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 HUr befriar man piare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg