Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Nää dt går itne å gräva gropar.. har me hört dt men dt funkar itne

Skrivet

Nää, CJ gräver bara en grop med en spade när man ska döda Polaski, men det är i Uppdragets intro, så det är inte du som styr, tyvärr.. B)

Skrivet

Jupp.. dt e många som säger att dt går men tyvär dt går inte

Skrivet (redigerat)

Så här ligger det till. Gtasajten har kommit på vissa lögner här är några:

Man KAN köpa ciggareter och röka upp dom.

Man KAN gräva stora hål med spaden.

Man KAN Driva en farm..

Jag kommer inte ihåg allt.Sen spelet och alla klagomål på dessa lögner så tog dom hellt enkelt bort det.Förmodligen för att inte få ännu mer klago mål.Jag har själv letat det men det finns inte längre.Gtasajten ska göra din gta kännsla bättre? genom att LJUGA?!. Detta är inget misstag dom skrev trots allt man KAN och inte man KANSKE kan. Dom är nog dumma att bara skriva skriva utan att veta nånting. Vi säger dom är säker på att man kan gräva med spaden,men dom är bara säker till 99,9% då finns det INGET bevis på att det går! Det är bara idioter som lägger ut/ saker som dom inte vet.Men man får hur i allafall tåla detta alla kan juh inte vara normal,vi behöver också idioter?

Redigerat av Cyper
Skrivet

Nä, det behöver vi inte.. <_<

Men jag kommer ihåg att även HÄR på fuska.se innan San Andreas kom ut, så alla bara pratade att man ska kunna det o kunna det, men inte ens hälften blev sann, och pga detta blev många mkt besvikna när dem hade köpt spelet, och när man själv sa till dem i början, så blev man kallad för "glädjedödare", sååå.... <_< >.<

• Skapa ny...