kola_king Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Okej, i det här spelet ska man typ låtsas att man är nån annan i en annan värld och säga vad man gör, t ex. Jag går och köper en korv...Jag springer in i en folkmassa och hugger ner alla...Jag går in i en grotta... och så kan de olika personerna som skriver mötas och göra lite saker typ.Okej, jag börjar: Jag går in i marknaden för att hitta lite vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 och jag springer in på toa för att skita :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 men där satt en ko och sket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 men då kniv högg jag den i magen så tarmarna åkte ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Då blev kon väldigt arg! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 så då sköt jag kon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 eeee detta är inget rollspel detta är en hänga ihop saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 eeee detta är inget rollspel detta är en hänga ihop saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Och då jag fick massa ko skit på mig.. PS: ingen bra ide att skapa ett rollspel på ett forum bland alla oseriösa människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 vadåra?... bara för att jag blev skitnödig... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Det jag menar med rollspel, är lite som historia bara att varje person är en enskild individ. T,ex. En skriver: Jag går på toa. En annan skriver: Jag hugger ner ett träd. Den förra skriver: Jag går ut från toan. Den andra skriver: Av veden gör jag ett hus. Som exempel. Sen kan ens egen person möta de andra typ: Jag dödar en kille. En annan: Jag anfaller den som dödade killen. Typ så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Det jag menar med rollspel, är lite som historia bara att varje person är en enskild individ. T,ex. En skriver: Jag går på toa. En annan skriver: Jag hugger ner ett träd. Den förra skriver: Jag går ut från toan. Den andra skriver: Av veden gör jag ett hus. Som exempel. Sen kan ens egen person möta de andra typ: Jag dödar en kille. En annan: Jag anfaller den som dödade killen. Typ så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.