BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 N-gage är klart sämst av de bärbara konsolerna inga bra spel.Och Quazar det är både konsol och mobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jaja.. Men den räknas väll inte som konsol.. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 nokia säger att det är en spel konssol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ja men det är en mobil oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Då säger vi att det e en spelmobil då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 men det är mer en konsol än andra mobiler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag vet att den är dålig men jag ska skaffa den ändån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Oj oj det där måste vara det dummaste jag har hört nån säga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Nokia måste lurat dej,det går inte att spela spel på den(inte så många) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Det går att spela men den har inga bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg