Paper Mario Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Jag kan spela som vanligt allt funkar men bara i 10min nånting sen funkar det inte att slå på fiender lr ta upp,röra vi nått,sen blir det helt svart och står nånting.. typ your conection ... ... ..... Det har varit så här skiit länge vad e fel. :cry: (skicka gärna ett mail till mej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 "your connection has been interrupted"? i så fall kommer det stå så i en liten stund sen kommer du tillbaka till chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) "your connection has been interrupted"? i så fall kommer det stå så i en liten stund sen kommer du tillbaka till chatten Helt rätt! Men det händer så hela tiden VARJE gång jag spelar :cry: Kan man göra nått så det slutar...När jag startar ett nytt game lr går med i ett så händer det samma sak ...fast nästan direkt när jag går in :blink: Redigerat 8 Februari 2005 av Paper Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 vissa bredbands firmor tillåter ju inte att man har en server så dom kanske inte vill att du skapar spel,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Eller så kan problemet uppstå om du spelar på Open B.net. Vissa personer (i stort sett alla) som spelar på Open, är fuskare. Detta kan belasta servern du är inne på och därför kan servern vilja lägga ner då och då. OM du nu spelar på Open råder jag dig starkt att sluta med det, då (iaf inte jag) köper spel för att fuska). Om nu fallet skulle vara att du spelar på Closed B.net är det säkert som personen ovan hade för sig. Det kan vara problem med bredbandet eller liknande som orsakar. Vi är ju inte några spel-hjältar direkt, och om problemet är kontinuerligt kan du ju alltid ringa svensk Support, eller besöka Blizzards hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 så blir det ofta för mej när jag creatar spel,men min storebror säger att man inte får skapa en server för BredBandsBolaget <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.