Hoppa till innehåll

Diablo 2


Paper Mario
 Dela

Rekommendera inlägg

"your connection has been interrupted"?

i så fall kommer det stå så i en liten stund sen kommer du tillbaka till chatten

 

 

Helt rätt! Men det händer så hela tiden VARJE gång jag spelar :cry:

Kan man göra nått så det slutar...När jag startar ett nytt game lr går med i ett så händer det samma sak ...fast nästan direkt när jag går in :blink:

Redigerat av Paper Mario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Eller så kan problemet uppstå om du spelar på Open B.net. Vissa personer (i stort sett alla) som spelar på Open, är fuskare. Detta kan belasta servern du är inne på och därför kan servern vilja lägga ner då och då. OM du nu spelar på Open råder jag dig starkt att sluta med det, då (iaf inte jag) köper spel för att fuska). Om nu fallet skulle vara att du spelar på Closed B.net är det säkert som personen ovan hade för sig. Det kan vara problem med bredbandet eller liknande som orsakar. Vi är ju inte några spel-hjältar direkt, och om problemet är kontinuerligt kan du ju alltid ringa svensk Support, eller besöka Blizzards hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...