Scarlet Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Tja jag har köpt det lilla ps2,t e det bättre för en polare sa att denhar så stark laser att den kan bränna hål i skivan!?! e det bättre en det stora ps2,t :cry:
Simpsons Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Att den kan bränna sönder skivan tror jag inte, men jag tror att den är bra, den har ju inbyggd nätverkadapter..
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Haha :lol: Bränna sönder skivan! Det var den bästa på länge ;p.. Nej det är klart den inte gör. Den är asbra, jag har den själv ;)
Scarlet Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2005 Tänkte väll han sa att det var en profesonall snubbe so m sa det hahaha :lol: enda spelet jag har är san andreas :( skulle vilja ha fler men dom e så dyra
pollenallergi Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Skrivet 11 Februari 2005 :P.. Gör som ja, köp lite äldre spel på Rea.. Dessutom borde väl San Andreas räcka riktigt länge ? :o
Scarlet Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2005 Ok tack för tipset man kan typ köpa i gulatidnigen och sånt :cool:
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Skrivet 11 Februari 2005 Jag har Också en Liten smal ps2 och den bränner inte hål på mina skivior :D Den smala är bättre för den tar inte upp någon stor plats och den är lättare att förflytta
Rekommendera inlägg