Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Tjena! undrar lite om en AR om det är värt priset och så..? (hehe) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Om du vill riskera att få Bad EGG(döptes om till EGG i FR & LG) och en massa MissingNo.'s så kan du köpa det. Nintendo gjorde så att om man använder det på ett av Game Boy Advance Pokémon Spel så pajar hela spelet långsamt. Men du kan använda det till andra spel också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 He..okeej det låter lite farligt men jag tror att jag köper en i alla fall tack för tipset :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag vill ej riskera spelet,Ruby alltså,fast om jag undersöker om MissingNo,jag säger bara såhär: Köp inte AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 man kan kanske använda den på andra GBA spel men jag har inte kollat effekt änn bara på Pokémon Spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Ok..hur funkar en sån där jag menar hur ser ren ut (ungefär) Sätter man på den på game boyet eller e re nått me datorn man ska gjöra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 mitt shapphire spel är bara till för att lagra pokémon ett litet tag så att jag kan mixtra och byta pokémon lite då och då. Ps har två GBA hihi. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 har jag också,två Gameboy alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jaha :D Jag ska nog använda ARen på sapphire för de suger (tycker jag i alla fall) så gör det inge om de pajar. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag har Ett GBA och Ett GBA SP Mitt GBA SP Och Mitt GBA (bilderna från Google) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag har haft AR riktigt länge! Men mitt har inte pajat!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jaha :D Jag ska nog använda ARen på sapphire för de suger (tycker jag i alla fall) så gör det inge om de pajar. :blink: Kyogre e bättre än groudon <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg