Joko Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 tycker inte ja <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Gör inte Off-Topic nu också! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Var kan man få tag på ar i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) Vet int men jag gick in på en sida där dom säljer ARs de hette typ actionreplay.com, bli int arg om den int funkar för jag är int säker. :unsure: Om man byter en AR pokémon smittar den spelet man byter över till eller är den som en vanlig pokémon? Redigerat 13 Februari 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) Dumma *pip* dator de blev dubbel inlägg <_< Redigerat 12 Februari 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har haft AR riktigt länge! Men mitt har inte pajat!!! jedi knight sa ju att spelet pajar långsamt. Det kan ha hänt nåt men du har inte märkt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Nej jag tror inte det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Pajat?? typ att de fattas saker i spelet eller att man inte kan battla vissa tränare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Nej asså det är inte sant! Det kan verka ha förstörts men man kan lätt fixa det. Det är egentligen bara småfel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jaha... jag har hittat sidan där man kan köpa en AR men vet int om det funkar i swe. http://uk.codejunkies.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ja där kan du köpa AR! Fast det är i England. Men du kan beställa den där ifrån! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 det blir en massa småfel som om man spelar Pokémon Red/Blue kanske MewTwo kommer tillbaka :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg