Spliffor Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Lol inte ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Ta det lungt, det är en massa, MASSA, skyltar med dödskallar längst marken där man inte ska gå för bi för att slippa bli dödad. Och sen om man är i wilderness lvl 1 märker man ju det, och de enda som kan attackera en på lvl 1 wilderness är dom som har samma lvl som dig + eller - 1 lvl..... Hela staden ligger utanför wilderness-gränserna, så man blir inte attackerad där.. ;) Det farligaste "monstret" där är Skeleton lvl 25... ;) Så du menar att bara medlemmar som e på samma lvl som jag kan attackera mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag vill sälja en gubbe ! Vill du köpa den från mig ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Ta det lungt, det är en massa, MASSA, skyltar med dödskallar längst marken där man inte ska gå för bi för att slippa bli dödad. Och sen om man är i wilderness lvl 1 märker man ju det, och de enda som kan attackera en på lvl 1 wilderness är dom som har samma lvl som dig + eller - 1 lvl..... Hela staden ligger utanför wilderness-gränserna, så man blir inte attackerad där.. ;) Det farligaste "monstret" där är Skeleton lvl 25... ;) Det finns olika "Nivåer" i wilderness, vi säger att du har lvl 30. När du är i "lvl 1 wilderness" kan bara dom som är lvl 29/30/31 attackera dig, när du är i "lvl 2 wilderness" kan bara dom som är på lvl 28-32 i combat attackera dig osv.. ;) (När man går in i wilderness första gången den dagen [eller gången man spelar] kommer det upp en varningsruta.) (Alltid när man är i wilderness är det ett märke längst ner i högra hörnet, som "[Dödskalle] lvl 5" osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag kom upp i döskallen i lv 48 jag var så djupt in i Wilderness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 lol, har varit i lvl 56 wild... i love to pk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 lol, har varit i lvl 56 wild... i love to pk wow vilken member som helst kan gå dit...grattis :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Han skryter för mycket för att han har varit i Wild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 det är inge svårt att gå dit om man är member...jag har varit member så jag vet...lol skryter för att man har varit i wildy lvl 56 :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Brorsan va längst upp i vildmarken och han var bara i lv 4 då kom en 48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Tebax te ämnet! Men får jag bara fråga:När jag använder Mind Tailsman på Mysterios ruins så kommer jag inte till templet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 det måste ju vara rätt ruiner!!! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.