Tyrael Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 1 fråga. Eftersom fusklistorna för Pokémon silver är oändliga tog jag mig friheten att göra detta enkla inlägg på ca: 3-5 minuter istället för att leta igenom 2 ton av koder och skit som i vissa lägen inte ens funkar. Min fråga. Hur och vart får man HM Fly? Vore tacksam för svar.. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Hm fly får man av en gubbe i nån stad minns inte vilken eller var det en grotta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Man får det av Chuck's fru när man har klarat gymmet. Hon står utanför gymmet. Cianwood City Redigerat 10 Februari 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Får man inte fly när man har snackat med gubben i depport shrine som har en fågelm och sen ska man fånga fågeln då får man fly så minn jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Nej, jag är helt säker. Kolla själv om du inte tror mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 mewn vad fick man nätr man hittade fågeln då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Hm 1 = cut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 precis, cut får du när du jagat tillbaka farfetch´t till sin ägare, och mycke riktigt får du fly av hon som står utanför gymmet, för att du ska slippa simma tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg