Hoppa till innehåll

Varför Ska Det Vara Så?

Rekommendera inlägg

Skrivet

varför ska spel tillverkarna lägga in zombies i massa spel nu för tiden stör mig t.e x

ninja gaiden,halo 2

Gäst GOLDEN MAN
Skrivet

vem bryr sig om sombiez det är bara spela och njuta B)

Skrivet

jo men det är jobbigt tycker jag och min lillebrorsa hatar det . öhhhh mantis har du inte lagt märke till att floods är en slags zombie

Skrivet

Du måste ha synfel Flood e ju värsta zombiesarna med huvudet vid armarna och benen nån annan stans. Jag tycker också det e trist med zombies.

Skrivet

Zombies är fräcka. Zombies exicterar i vissa delar av Indien och på Haiti.

Såklart dom ska finnas med i overkliga spel, precis som att säga..

"Va f*n, varför finns det k-pistar på Counter Strike?"

Skrivet

jo men det är onödigt med att så många har med zombies tycker dom kunde dkippat det i t.ex ninja gaiden

Skrivet (redigerat)

nej dom är ju utomjordingar det är som att säga att e.t är en zombie

Vad är det med dig? Flood är dom där små sakerna som attakerar ett offer och det offret blir en bärare för en sjukdom som gör dom till Zombies.

''Negative Mam, They are not Covenants!''

Håller med MeM men att ha Zombies i Ninja Gaiden är väl lite överdrivet...

Redigerat av Elite Commander
Skrivet

ok nu fattar jag trorde flood va grount och dom men så va det visst ej jag har alltid tykt dom där grejerna som ni säger är flood har varit misstänksama [p.s jag har dyclexi] klaga inrte på stavningen :angry: :angry: :angry: :angry:

Skrivet

Därför zoombies kallas för dem som människor har fått en förbannelse och dem kan bli vad som helst skönast med zoombie när dem gråter och man skjuter dem i skallen.t.ex Sillent hill jag gillar house of dead 4 skönt zombie spel.

• Skapa ny...