Avregistrerad Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 gjärna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Here u Go Guys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 man ser dig i spegelbilden på skärmen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Varför håller alla sina ansikten borta?Bara en fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 man ser dig i spegelbilden på skärmen :P Det ska se lite komsikt ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Kan du visa en bild på den där pluppen man sätter på tummen för tuch screenen.(och hur fick du din ds så tidigt?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 antagligen importerad,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Kan du visa en bild på den där pluppen man sätter på tummen för tuch screenen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Kan du visa en bild på den där pluppen man sätter på tummen för tuch screenen.(och hur fick du din ds så tidigt?) Ja de kan jag men inte nu.Jag fick mitt DS i januari Importerat ifrån USA SouthCarrolina Aiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 här.... er önskan är min lag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 asså tack, men jag menade en bild man ser pluppen på. det är för mörkt på bilden för o se den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg