Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) sorry dubbelpost Redigerat 5 Mars 2005 av Tv gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Hur länge måste man ladda sin ds efter att man har köpt den? Det e 4 timmar :( Vilket blir problem eftersom att när jag köpt den så ska vi till farmor och farfar.. vi är där ca 18:00, då har den laddat klart 22:00... Då blir det att sitta och spela hela natten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Drekt efter skolan åker jag bil o köper det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag tar ledigt från skolan och köper det... Jag och morsan ska ändå till optikern som ligger ganska nära där jag bokade det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ta ledigt för att köpa en DS..... ok.... eftersom du har bokat så kanske det är lite onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ta ledigt för att köpa en DS..... ok.... eftersom du har bokat så kanske det är lite onödigt Jag håller med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag har inte tagit ledigt därför <_<... Men vi har bokat en tid hos optikern som ligger ganska nära... (jag ska ändå till optikern så jag tog inte ledigt för att köpa DS utan för att gå till optikern :D) Men när vi ändå e där så hämtar vi DS <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag vet... man har några IQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jasså har du??? hehe.... :P skoja... ok då fattar jag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Vilken bild på DS är grymmast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg