gta:san2 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 :unsure: hjälp jag får inte ur skivan ur datorn liksom när jag trycker på knapen som man får ut skivanså komer den ialafal inte ut hur ska jag få ut den snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) Om det inte går med knappen får du väl ta och bryta upp den med en gaffel lr kniv... (finns nog ett annat bättre sätt bryt ej upp den) Skulle testa med disk medlel (skämt gör inte det) Jo men du vet man kan ju öppna datan öppna den och kolla där bara kolla inte röra! Redigerat 9 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 starta om datorn så går den att ta ut... Det finn normalt ett litet hål i läsaren, stoppa in en metaltråd och tryck ut släden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) om du har något bränn pogram så finns det en knapp så att den kommer ut :P så bruckar jag göra och det fungerar varenda gång för mig Redigerat 9 Februari 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_27 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 du få skruva upp burken och cd-spelaren då få du ut skivan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 du får ta en skruv mejsel och en stark gubbe och bräka upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Kolla på e-bay kanske finns starka gubbar att hyra där! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 :unsure: hjälp jag får inte ur skivan ur datorn liksom när jag trycker på knapen som man får ut skivanså komer den ialafal inte ut hur ska jag få ut den snälla hjälp Veckla upp ett gem och ståppa det i håler på din cs grej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Det lättaste sättet är att stoppa in en metalltråd i hålet under eller nånstans på cd-grejen(minns inte för tillfället vad det heter) Fast det finns saker som är gjorda för det och Trippelmeddelande Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 det kan inte bara vara knappen som fått fnatt? du kan ju alltid testa på ett annat sätt, öppna Den här datorn på skrivbordet eller i startmenyn sen högerklickar du på den enheten där skivan sitter och väljer Mata ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 det hände en gång för mig sen så när jag skulle ta ut den gick det inte då slå jag datan jättehårt på sidan för jag blev arg då hörde jag klick och klickade på öppna knappen så kom den åt så den hade väl inte kommit rätt när jag stoppa in cd:n men du SLÅ INTE PÅ DATAN SOM JAG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 datorn e sönder.. skicka den på reparation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.