Gäst rubbad Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 Det är en labyrint. Nån som kan tala om för mig vilken väg man ska ta? Jag letar och letar men labyrinter verkar inte vara min grej för tiden rinner ut och jag dör hela tiden.. :/ Ingen som vet fler Warp Zones förutom den i Värld 1 bana 2 och Värld 4 bana 2? :)
Kassler Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Har jag inte helt fel för mig så tror jag du ska springa så här: 1:a våningen, 2:a våningen, 3:e våningen, 2:a våningen, 3:e våningen. det kommer väl ett Ljud när man gör rätt dessutom
ouagadougo Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Ljudet tror jag bara kommer om man har Super Mario deluxe till GBA, men jag kan ha fel. Och det här om fler Warpzones... Jag vet inga fler banor det finns på, men det finns 2 st på värld 4- bana 2, en när man tar upp en klätterväxt ganska mycket i början (kommer man till värld 6, 7 eller 8) och en i slutet efter mål (hoppa upp och spring på blocken ovanför mål) där man kommer till värld 5.
flinkan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 du springer först över på den långa sedan går du mellersta eller längst ner andra man måste ta rätt kombination för å komma till bossen va rätt längesen men pröva dej fram du ska springa 3 olika har du inte kommit till bossen då e d bara å börja om du ska iaf springa översta första hoppas de går
Rekommendera inlägg