frezy_man Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Skrivet 9 Februari 2005 Ja skulle vilja beställa Baten Kaitos och starfox: Assult (när det kommer i mars) till Game Cube. Jag har sett att det går att köpa freeloader som gör att man kan spela japanska spel, men sedan står det att vissa spel inte fungerar??? någon som har importerat spel till GC och vet hur detta fungerar? Funderar på att beställa redan ikväll så man kan boka Kuben hela andra halvan av sportlovet som jag har nästa vecka
Gäst wozfe Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Skrivet 9 Februari 2005 Jag har också en freeloader(inbyggt i en action replay), men jag har inte importerat några spel. Jag läste någonstans att om man sparade data för japanska spel så kommer de att radera data från de europeiska spelen. Om det stämmer så ska du ha ett minneskort för bara japansk data. Men jag vet inte om man kan ha amerikansk data och europeisk på samma minneskort.
pollenallergi Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Skrivet 10 Februari 2005 Man behöver inte köpa en action replay för att få freeloader, man kan köpa en löst. Man kan ha amerikanska spel och europeiska spel på samma minneskort, men du måste ha ett separat minneskort för japanska spel. Om du vill vara 100% säker på att få lira alla de där spelen före alla andra, importera en NTSC kub.
frezy_man Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2005 Usch vad krångligt. Men jag får väl dra en chansning å testa att beställa spelen från USA ändå :( Tack i alla fall!
mr_onkel Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Skrivet 10 Februari 2005 Jag vet ej men det vi har i europa heter ju PAL version av gc och jag tror inte att spel från andra världsdelar funkar jag skulle inte göra det spelen kan fastna i tullen och du får betala asmkt skatt eller liknande
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Skrivet 10 Februari 2005 därför behöver man en freeloader
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Skrivet 10 Februari 2005 cool! Det är ju bara onödigt :unsure:
Rekommendera inlägg