Gäst Xray Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Okay. När jag kollar på ett inlägg och går ut ur det sen är det checkat (markern är borta) men när jag går in i ett annat inlägg och går ut igen är det nya inlägget checkat men det gamla är "nytt" fast ingen har skrivit eller nåt. :unsure: Irriterande på forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Onödigt att flytta, det är inte bara på FUska.se :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Töm cookies/temporära internet filer. Har hjälpt för de flesta som får detta problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Funkar inte. Det funkar på Fuska.se men inte på andra sidor. Tänk nu inte "Bra han kan vara inne på Fuska.se, då behöver jag inte hjälpa mer"! Redigerat 10 Februari 2005 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.