Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag håller på att göra en ny comunity. Om någon som kan vill hjälpa till så skriv i forumet. Jag håller på lite nu men så snart jag har all utrustning då! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Vad ska den handla om? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Vad ska den handla om? :blink: Det kommer bli ganska stort. men jag börgar som Habbo typ, när man kan gå runt och prata köpa saker. men senare ska det gå att mörda, Och om man jobba som polis så kan man arrestera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 [Offline] kontakta mig på: [email protected] :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 det blir nog en stor succe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 det blir nog en stor succe ja men lixom när man kan mörda och råna! HEHE :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Råna kanske men mörda skit skoj för han som blir mördad och måste skaffa en ny gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Vilket program använder du? Ingen jag skriver ren kod. men jag har lixom marcomedia flash, psp o.s.v. oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 [Offline] [email protected] Msn & Mejl. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 [Online] :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) , Redigerat 14 Januari 2011 av Fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.