Evolution Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Har nå japanska versionen så de skulle ha Celebi på R/S Mer info: http://www.serebii.net/games/celebi.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 nej. Fast det hade vatt tufft med Celebi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Mmmm.... Men Serebii.net (sry är lite off-topic) är en av internets bästa PKMN sidor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ja det håller jag med om. Värför måste de gjöra om spelen så att det bara e japanerna som får det så bra det räcker väll att de översätter texten <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag har den Japanska versionen!! Men den är sönder så det går inte att spara. Nu kom jag på att du skrev Ruby/Sapphire! Jag har den Japanska Fire Red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jo men ändå värför inte bara översätta texten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Ser NES:et som står i "ditt" rum? I den Japanska versionen är det en Famicom. Redigerat 10 Februari 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vad e famicorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 min kompis har en japansk version av R/S och han har celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Famicom är den Japanska versionen av Nes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jaha!! Trollungen: fråga om han vill byta den med dig och sen byta tebax så kan du visa en bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Celebi ser ut så här på R/S >>>>Click<<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg