Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 165
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Lol ps3 har inte ens kommit ut hur kan dem ha gjort ett chipp.

Man kan spela kopierade spel i xbox också om man har chippat.

Jag tycker så här varför inte bara lägga in nåt chipp i allas xbox (Kostar) Sen så blir det en xbox 2 version så spelar man xbox 2 spel i den ???

Skrivet

Jag tycker så här varför inte bara lägga in nåt chipp i allas xbox (Kostar) Sen så blir det en xbox 2 version så spelar man xbox 2 spel i den ???

kan du fatta att ps3 är redan klart i japan men inte i europa kan du tänka lite med din hjärnan och chipet är också klart

Skrivet

kan du fatta att ps3 är redan klart i japan men inte i europa kan du tänka lite med din hjärnan och chipet är också klart du tror bara sverige det kommer. dom måste gjöra flera bilijoner ps3 för hälla världen inte bara sverige

Skrivet

Ja, japan liger ju före i spel och sånt ett halv år ungefär

Så det mästa som kommer att komma i detta år kanske inte dom 3 sista månaderna finns redan i japan, det bruka vara så iaf

Skrivet

xbox säljer dåligt i Japan.. det räknas inte som huvudmarknad.

joho det räknas som huvudmarknad dom är en av dom smartaste på spel och utväcklingen på att hitta på. dom har uppfynit värsta många konsoler och spel.

Skrivet

Det räkans som den största markanden

Många far ju dit och köper spel som dom inte köpt i sverige

Och dom har gjort skit mycke spel, så jag akllar det för den största markanden iaf

Skrivet

Det räkans som den största markanden

Många far ju dit och köper spel som dom inte köpt i sverige

Och dom har gjort skit mycke spel, så jag akllar det för den största markanden iaf

jag tycker också det dom knäcker usa. usa suger

• Skapa ny...