hideo kojima Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Men tror att vi vill åka till japan bara för att träffa nån jäkla person som ljuger? Och nu kan vi väl gå tillbaka till ämnet och inte snacka med nån person som tror att han har spelat ps3! ne för att du vågar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Men tror att vi vill åka till japan bara för att träffa nån jäkla person som ljuger? Och nu kan vi väl gå tillbaka till ämnet och inte snacka med nån person som tror att han har spelat ps3! ne för att du vågar inte men ok glömm det nu tillbaka till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 vadå inte vågar åka till Japan... Det är väll inte bara att åka dit lr... F*n vad dum man kan va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Asså jag tror inte ett skit på det du säger så snälla gå till ett annat forum (rekomenderar Gamereactor där alla är som du!)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Asså jag tror inte ett skit på det du säger så snälla gå till ett annat forum (rekomenderar Gamereactor där alla är som du!)! du vet inte äns vem jag är!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 det vi vet är att du ljuger så att tungan blir blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 det vi vet är att du ljuger så att tungan blir blå. ok din svart rallypacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja du verkar ju inte kunna svenska så bra... Jo jag vet vem du är: En tönt som tror att han har spelat Ps3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 hehehe... den satt där den skulle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja du verkar ju inte kunna svenska så bra... Jo jag vet vem du är: En tönt som tror att han har spelat Ps3! nee för att jag bor inte i sverige j*vla idiot är du svart sjuk att jag har spelat ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 ok ta tåget till tokyo så ses vid där vid Nintendo huset utanför om du vågar din j*vla noob! Vi ses där imorgon kom eller erkänn att du är så himla aegd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja du verkar ju inte kunna svenska så bra... Jo jag vet vem du är: En tönt som tror att han har spelat Ps3! Hållkäften orkesten Om den inte är byggd hur kan du då ha spelat den? I drömmen? Vakna upp och känn dig nobbad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg