Rallypacker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 hideo kojima: om det finns ps3 i japan kan du väll ta en kort på en och ladda upp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ja , gör det! Och inga dåliga ursäkter nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ja du verkar ju inte kunna svenska så bra... Jo jag vet vem du är: En tönt som tror att han har spelat Ps3! du borde lite passa dig vad du säger!!! jag varna dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ja du verkar ju inte kunna svenska så bra... Jo jag vet vem du är: En tönt som tror att han har spelat Ps3! och xbox 360 kommer kommer från japan och är spelens huvudstad det var rallypacker som sa att xbox är usas spelens huvudstad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Ja men vi skiter i om det är spelens huvudstad(det är ett land) Kan du inte visa en bild då!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 nu åkte han diT! Den finns ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 nu åkte han diT! Den finns ju inte. vet ni vad ni behöver inte tro på mig!!!! men tror ni på den här prince of persia 3 kommer ut!!!!! www.prince-of-persia.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badaxy Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Kankse mer Huvudland fel xbox floppar i japn :( så dit kommer nog sist <_< :) usa. :D eu. :angry: japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 den lär väl komma till japan först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 vet ni vad ni behöver inte tro på mig!!!! men tror ni på den här prince of persia 3 kommer ut!!!!! www.prince-of-persia.com Försök inte byta ämne nu! Erkänn att du ljuger! Prince of persia 3 är en gammal nyhet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 han får väll inse att han hade fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Men det blir alltid roligare om han erkänner det skriftligt :) Aja får väl vänta på en annan ''Min pappa heter Bill Gates och min mamma Shigeru Miyamoto''-tråd Fast det här var ju inte en sån tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg