mik@el Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag tycker den här är snyggare en den mantis hadde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Tycker jag med, men jag tror ej att det kommer att bli den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 det är möjligt att den ser ut som pärm eller en blommkruka; vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 tror att den kommer att se ganska alldaglig ut... Det är ju PRESTANDAN som spelar roll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Men sen är det ju alltid kul om den är snygg med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ja, det är ju klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 okey blommkrukan var kanske överdrivet men den måste se cool ut annars köper ingen den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 tror att trogna xbox-spelare (som jag) kommer att köpa den hur den än ser ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 det är ju klart men den ska i allafall se snygg ut tycker jag men man köper den ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 hoppas den blir mindre än ettan,.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 varför svart xbox kolla på det i ljuset det är mörk grön iaf mitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 min är svart i allt ljus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg