mik@el Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag tycker den ska vara självlysande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 kanske lite onödigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Xenon skulle väl microsofts och nintendos arbete heta? Annars har jag för mig att Xenon är ett Xbox skal eller om det var ett multi-x chip. Såg den iaf på en Multi-X sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag tycker att den ska påminna om den första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 spelar juh ingen roll hur den ser ut.... jag köper det även om den ser ut som en rosa gris... men det skadar absolut inte att den e grym... men den ska inte vara överdriven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 tycker det också.. kanske silver, då smälter den in med teven och videon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HuRkEn Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 den ska ju inte behöva byta namn bara för att den ''uppgraderas''. men xbox2 ska den heta tycker jag för annars tror man ju att det är en helt annan konsol. Dem vill inte att det ska heta xbox2 för att då låter de så gammalt eftersom ps2 ska ju heta ps3 nu. fakta http://ww.gamereactor.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 tror att den kommer att se ganska alldaglig ut... Det är ju PRESTANDAN som spelar roll! så det tycker du.... jag tycker nyskapande och nya sätt att spela på är roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 här e också ett altenativ ===> ganska ful.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig... menar du att jag har sagt att jag tänker göra det????? nää... alltså blev du ägd :P en bild Redigerat 2 Mars 2005 av Kebab Nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag skulle inte köpa den om den såg ut som en rosa gris :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg