hideo kojima Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 hur vet du det? det har ju inet kommit än men det måste finnas varför finns redan till ps3 chip.....då måste xbox2 ha också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jag undrar hur det kan finnas ps3 chipp när ps3:s programvara inte är färdigutvecklad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Lol ps3 har inte ens kommit ut hur kan dem ha gjort ett chipp. Man kan spela kopierade spel i xbox också om man har chippat. Jag tycker så här varför inte bara lägga in nåt chipp i allas xbox (Kostar) Sen så blir det en xbox 2 version så spelar man xbox 2 spel i den ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 det skulle inte gå. Därför att xbox 2:s programvara kommer att vara mycket mer avancerad än vad den är i xbox. Det kan man inte lösa med ett chip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Lol ps3 har inte ens kommit ut hur kan dem ha gjort ett chipp. Man kan spela kopierade spel i xbox också om man har chippat. Jag tycker så här varför inte bara lägga in nåt chipp i allas xbox (Kostar) Sen så blir det en xbox 2 version så spelar man xbox 2 spel i den ??? kan du fatta att ps3 är redan klart i japan men inte i europa kan du tänka lite med din hjärnan och chipet är också klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Lol ps3 har inte ens kommit ut hur kan dem ha gjort ett chipp. Man kan spela kopierade spel i xbox också om man har chippat. Jag tycker så här varför inte bara lägga in nåt chipp i allas xbox (Kostar) Sen så blir det en xbox 2 version så spelar man xbox 2 spel i den ??? kan du fatta att ps3 är redan klart i japan men inte i europa kan du tänka lite med din hjärnan och chipet är också klart du tror bara sverige det kommer. dom måste gjöra flera bilijoner ps3 för hälla världen inte bara sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Ja, japan liger ju före i spel och sånt ett halv år ungefär Så det mästa som kommer att komma i detta år kanske inte dom 3 sista månaderna finns redan i japan, det bruka vara så iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 doh Xbox kommer heta Xbox 360 såå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 xbox säljer dåligt i Japan.. det räknas inte som huvudmarknad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 xbox säljer dåligt i Japan.. det räknas inte som huvudmarknad. joho det räknas som huvudmarknad dom är en av dom smartaste på spel och utväcklingen på att hitta på. dom har uppfynit värsta många konsoler och spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Det räkans som den största markanden Många far ju dit och köper spel som dom inte köpt i sverige Och dom har gjort skit mycke spel, så jag akllar det för den största markanden iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Det räkans som den största markanden Många far ju dit och köper spel som dom inte köpt i sverige Och dom har gjort skit mycke spel, så jag akllar det för den största markanden iaf jag tycker också det dom knäcker usa. usa suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg