hideo kojima Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 PS3 har inte kommit till japan <_<. Och att AntiPiratKopieringen kommer kanske besluta att 2005-6-1 kommer det vara olagligt att chippa multix chipp höru ps3 den har kommit i japan längesen för att det är dom som gjör ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 PS3 Har INTE släppts någonstans än... däremot har PSP gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 PS3 Har INTE släppts någonstans än... däremot har PSP gjort det. hur vet du det när jag är i japan och vet allt om det att den är redan klart byggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL! neeeeej jag har inte fel för att jag spelar ps3 i japan kan du fatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL! bor du i japan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL! jaa det gjör jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL! Haha din j*vla sopa!!Sorry för orden men tror du f*n att någon går på det?? Du stavar som en kratta också NEJ du har inte spelat ps3 NEJ den är inte färdig byggt NEJ Den kommer inte visas på E3 OCH NEJ Xbox 2 kommer inte till usa först Xbox 360 kommer till japan först innan usa Japan = spelens huvudstad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Kankse mer Huvudland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL! ok j*vla idiot men förlåt att jag sa till dig men jag har spelat den om du vill veta ps3 behöver att gjöra flera biljoner ps3 för hälla världen inte bara sverige idiot skalle köp en spel tidnig och läs vad det står 05/2006 kommer den i europa men sverige vet jag inte ok fattataattatat!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det borde stå det i någon speltidning... DU HAR FEL! jag bryr mig inte iallafall har jag spelat ps3 ni behöver inte tro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Förhoppningsvis så visar Microsoft ut Xbox 360 på E3-mässan. Och samma med Sony och Nintendo med deras kommande konsoller. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg