xenax Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 hej jag undrar vilket är de dyraste spelet man kan köpa till nes .? eller om någon vet flera !! någon som har kunskap .!! hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 I Sverige: Final Fantasy (ca:1000 kr. skulle jag tro) andra eftertraktade spel Mega man 5, Metroid, Pounch Out, Kid Icarus, Zelda 1 & 2, Ice climber, Donkey kong junior mfl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 De två sista Megaman spelen, 5&6, är väldigt efterlängtade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 om inte jag är helt ute å cyklar så kom inte mega man 6 som pal version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 megaman 6 finns visst som pal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 megaman 6 finns visst som pal Ja men till Sverige kom det väl aldrig? Jag kan naturligtvis ha fel. men vet du i sånna fall vart man kan få tag i 6:an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 tja man kan säkert få tag på en på tradera eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 mega man 6 kom aldrig till sverige. För att spela det här får man köpa någon hel mega man samling eller ladda hem det som rom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 mega man 6 kom aldrig till sverige. För att spela det här får man köpa någon hel mega man samling eller ladda hem det som rom :P Vadå hel samling? Jag har en hel nes samling, Men jag köpte 6,an löst :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jag menar typ "mega man: the anniversary collection" till Game Cube eller den nya samlingen som snart kommer till GBA...Mega man 6 släpptes aldrig här i europa. Det går ju också ladda ner den som ROM Om herr Lakris har 6:an löst som PAL så kan ju du slänga in den i en scanner och visa den ;) har du sexan så borde det vara den amerikanska eller japanska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoJJi Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Förmodligen den guldfärgade Nintendo World Championships 1990. Kan vara värd uppemot 60.000 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 I Sverige: Final Fantasy (ca:1000 kr. skulle jag tro) andra eftertraktade spel Mega man 5, Metroid, Pounch Out, Kid Icarus, Zelda 1 & 2, Ice climber, Donkey kong junior mfl. Ett Zelda i nyskick från Bergsala slår nog 1000, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg