Ganon VS Vaati Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vem är sista bossen på Zelda four swords Ganondorf eller Vaati? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 När man har kommit en bit in i Sista Templet så möter man Vaati. När man har dödat Vaati så kommer Absolut sista bossen som är Ganon blåfärgad stor gris typ! ps.Ganon är jätte lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ganon är ju en stor blå gris ju :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon VS Vaati Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Kul att möta en gammal Veteran som Ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 jag tycker Vaati är svårare än ganon faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 tycker jag med Ganon är jätte lätt eller det kanske beror på att vi var 3 som spela :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag kanse ska köpa spelet jag har AR så det går nog fort att komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 e det nåt slags fusk eller... ush vad tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag kanse ska köpa spelet jag har AR så det går nog fort att komma dit Ska du använda Action Replay Så att du kommer till sista Bossen Direkt :blink: Det skulle jag inte ha gjort då missar du Hela spelets mening Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Vaati är ### lätt och Ganon ##### lätt. P.S:Action Replay är för mesar.Vill du springa genom ett spel:gör det då.Men bra är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg