Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 OFTA Drcheat du har typ gjort 3 mål + 3 assist Försök inte ljuga att du är så bra (Jag äääääääääääger dig så totalt) Troollungen du har inte gjort 15 assist Då har då jag minst gjort 40 Victor jag skrev typ . Det betyder att jag inte har gjort det och du har knappt gjort 15 assist helller så säg inget Knäckt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag har spelat, är ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag spelar innebandy är inte specielt bra Laget Holm Red Sticks som jag spelar i är inte heller specielt bra Vi har inte spelat någon match än för vi har inte alltid tillräkligt med spelare och inga motståndare <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag spelar verkligen inte innebandy, det är den jag sporten jag hatar mest av alla. Jag kvider t.o.m när gympalärarn säger att vi ska ha det. Usch. Fy f*n. Förstår inte riktigt hur man gör, dels för att jag inte kan reglerna men också för att jag inte kan träffa bollen så bra.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 ja spelar innebandy och ja e rätt bra:p ja vet int hur många mål eller assist ja har gjort....ja har typ spela i 3-4 år......:P ps.Mellanmjölk innebandy ÄGER!!!!ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag spelar innebandy i Gävle GIK... Är väll hyfsad... Gjorde 3 mål och 12 assist på 15 matcher den här säsongen.. Som bäst gjort 20 mål(6 st i samma match) och 43 assist en säsong.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Lag:Ballrog en av sveriges bästa lag Tröjnummer:20 Position:Back Assist:5 styck Bandy är skit kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Vilken årsgrupp spelar du i, CobraZ? Föresten heter det Balrog. Lag: Trosa Edanö Innebandy Klubb Tröjnummer: 10 Position: Högerforward Jag gjorde ca. 10 mål och 15 assist under seriespelet. Sammanlagt ca. 16 mål och 18 assist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ja jag spelar innebandy. Spelar vänsterforward Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 ja spelar men har ingen träning eller nått sånt här e mest defensiv tröj nummer helst 2 mål och assist inte vet ja har gort ett mål i match för att vara defensiv så blev ja rätt glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag spelar i ÄIK och är rätt bra. jag är målvakt jag kan rädda krysskot. Jag är 95. Emil har gjort 8 mål på en match då vann vi med 17-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.