Dark Link Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jag undrar om det finns några fler emblems än 120... Jag har klarat Super Hard Mode men en kille sa att man kan få 141... Hur många finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 enlogt mina beräkningar lär det bara finnas 120 men jag är inte så bra på sh... men man kan alltid hoppas på mer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har också hört talas om att det ska finnas 141 st. men jag tror inte jag har mer än 120. Visst får man super hard mode genom att man får alla A-rank? Det är ju grymt svårt. Finns det nåt lättare sätt att få det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 kör fort, akta dej och slå de e min bästa teknik :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg