Toxic! Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 hur kommer man dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Japp Man får Nationaldex automatiskt när man byter pokémon från Lg eller Fr till Sapphire eller Ruby. I R/S får man det automatiskt i FR/LG måste amn klara PokéLeague Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Sas ljuger. Nintendo har inte satt in ett enda fusk i nåt PKMN spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 nä hä kloning pokemon guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ok jag sejer hur man kommer in i shining cave när du samarlakt har spelat 99 timm och 2 min så ska man gå till professor elm prata med honnom när han sejer pokemon can`t se någon ting så tryck blrlrlrlrlllrrba så sejer han något om att shining kave har öpnats gå ut då kommer du se en trappa öpnas utan för ditt hus och sen så ska du gå ner för trapan så ser du steven som meckar med master bolls maskinnen sen så talar han om för dig att en maskin som kan skapa masteer boll ar skapats sen så flyr Han nu kan du anvenda master bolls maskinnen hur mycket du vill. du kan ocs fånga alla legendariska i grottan som shining!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ok jag sejer hur man kommer in i shining cave när du samarlakt har spelat 99 timm och 2 min så ska man gå till professor elm prata med honnom när han sejer pokemon can`t se någon ting så tryck blrlrlrlrlllrrba så sejer han något om att shining kave har öpnats gå ut då kommer du se en trappa öpnas utan för ditt hus och sen så ska du gå ner för trapan så ser du steven som meckar med master bolls maskinnen sen så talar han om för dig att en maskin som kan skapa masteer boll ar skapats sen så flyr Han nu kan du anvenda master bolls maskinnen hur mycket du vill. du kan ocs fånga alla legendariska i grottan som shining!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 tack till sas som kom på fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Åsså kloningen på guld/silver är inget fusk det är inte till för att kuna klona det var bara nån som gjorde det det var bara en bug Du ljuger om shining cavens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ok jag sejer hur man kommer in i shining cave när du samarlakt har spelat 99 timm och 2 min så ska man gå till professor elm prata med honnom när han sejer pokemon can`t se någon ting så tryck blrlrlrlrlllrrba så sejer han något om att shining kave har öpnats gå ut då kommer du se en trappa öpnas utan för ditt hus och sen så ska du gå ner för trapan så ser du steven som meckar med master bolls maskinnen sen så talar han om för dig att en maskin som kan skapa masteer boll ar skapats sen så flyr Han nu kan du anvenda master bolls maskinnen hur mycket du vill. du kan ocs fånga alla legendariska i grottan som shining!!!!! 4 inlägg på rad... Kan man inte komma dit om man har spelat längre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ok jag sejer hur man kommer in i shining cave när du samarlakt har spelat 99 timm och 2 min så ska man gå till professor elm prata med honnom när han sejer pokemon can`t se någon ting så tryck blrlrlrlrlllrrba så sejer han något om att shining kave har öpnats gå ut då kommer du se en trappa öpnas utan för ditt hus och sen så ska du gå ner för trapan så ser du steven som meckar med master bolls maskinnen sen så talar han om för dig att en maskin som kan skapa masteer boll ar skapats sen så flyr Han nu kan du anvenda master bolls maskinnen hur mycket du vill. du kan ocs fånga alla legendariska i grottan som shining!!!!! Säkert inte. <_< Det är bara för få den att "finnas". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Evolution: I R/S får man det automatiskt i FR/LG måste amn klara PokéLeague oj rå glömde hihi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg