Jellyfish Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Hur, hur kan man ha något emot USA? Dom vill att världen ska vara som dom. Om någon sätter sej upp, så bombar vi dom. "Ingen får ha kärnvapen utom vi!" Dom är kapitalister. Folket är grundlurat, men inte heller det förstår folket. M.m m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Men det är ju det som är bra, USA ska kontrolera världen! USA ÄR BÄST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 öhum,öhum, sverige är bäst utom alla bråkiga invandrare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Svenskar bråkar också ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 öhum,öhum, sverige är bäst utom alla bråkiga invandrare! jaja, sverige är bra men som sagt finns det ju de som inte borde få bo här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Om USA skulle styra över hela världen skulle alla människor få en levnadsstandard som påminner om dagens Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 jag skulle flytta till usa dirkekt då, som jag ändå gör om 4 år... så jag skulle få det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.