gilbert001 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 När man slår in koderna till sledstorm så står det re-enter password(slå om koden) VARFÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och hur gör man så att koden FUNKAR??????????????????????????????????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det är inte så att du slagit in fel kod då? Var har du fått tag på koderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Här på fusk.se Jag har till och med slagit in koden och titta på datorn samtitigt så det är inte fel koder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Hur vet du det? Du kan inte vara helt säker på att de som skrivit in koderna har skrivit rätt och inte ljugit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det är admin som har lakt in det så jag tror knapast det för han är högre rankad än en MODERATOR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jo men många av de fusk han skickat in är från andra. Han har kopierat fusken från andra som skickat in när fuska hette fuskarna. Så några av de fusk han har skrivit kommer från andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Vet du ens SVARET på min fråga?????????????????????????????????????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Hur vet du att koden ska funka? Hur vet du att koden inte bara är påhittad av någon idiot som bara vill luras? Läser du överhuvudtaget vad jag skriver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Lol... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ja, jag läser vad du skriver. kan du SVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PÅ MIN FRÅGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag har svarat flera ggr nu. Läs vad jag har skrivit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 ditt kräk är du dum eller!!!!!!!!!!!!!! Frågan löd vet du hur man gör så att fusket fungerar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller ska jag skriv på något annat SPRÅK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg