Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ojojoj. Jag ska ta det en gång till, lugnt och fint nu. (du behöver inte bli arg för att du inte förstår och du behöver verkligen inte förolämpa mig)

Koden du har hittat (Bli inte rädd nu) kan vara falsk (lugn nu). Det kan vara någon idiot som bara (ta det lugnt) hittat på den för att lura små fuskare. Kan vara för att den ogillar att man fuskar. Förstår du nu eller måste jag komma hem till dig och berätta?

Och som svar på din fråga: Du får jätte gärna skriva frågan på flera språk. Gärna på japanska eller fjortiska. Men då helst med lite färre "!". Tack på förhand.

Skrivet (redigerat)

Jag är lungn. Men läs vad jag har skrivit istället.

Jag frågade om du vistte hur man gjorde så att koderna fungerade inte om dom var falska!!!!!!!!

Svara helt enkelt JA ELLER NEJ.

.ps.

FÖRLÅT FÖR ATT JAG FÖROLÄMPADE DIG :(

Redigerat av gilbert001
Skrivet

Hmm...

Om koderna är riktiga och ska fungera så vet jag inte vad som kan vara fel. Jag tror fortfarande att de är påhittade och inte funkar men du verkar hålla stenhårt fast vid att de ska fungera. Är det ingen av koderna som fungerar? Du skulle ju kunna kolla flera fusk sidor om det står samma koder på dem, då kan man börja undra vad som är fel.

När inte kan använda koder brukar jag klara spelet på egen hand. På senare tid har jag nästan slutat helt med koder.

• Skapa ny...