Slumpen Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har hört ryckten att man kan köra gta vc på internet...hmmm stämmer det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har hört ryckten att man kan köra gta vc på internet...hmmm stämmer det?? Nej det går ej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 nähe......det var synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jo det går visst gå bara in här och ladda ner mta vc mta vice city men det är ganska buggigt det hänger sig ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jo det går visst gå bara in här och ladda ner mta vc mta vice city men det är ganska buggigt det hänger sig ofta du ljuger dåligt... kallas virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 hmmm okey har läst om det men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Vad jag har hört så ska det finnas ett multi theft auto som fungerar till GTA VC. Så det borde ju gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) det är inte virus kolla bara in alla gta sidor där är det ingen som klagar jag har själv installerat det på datorn. du kan också söka på google efter gta tournament Redigerat 12 Februari 2005 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kackan Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 :D tja jag har multi theft auto finns till vice city och gta 3. och säg inte att det är virus för pc gamer rekommenderar multi theft auto. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kackan Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 multi theft auto är coolt!!!! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Såklart att det går köra online kört hos min polare det är fett coolt ! man ska ha spelet och ladda ner Multi theft auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jo det e coolt..var länge sen man lira det det var rätt många cheaters med speedhack o sånt menmen.. du måste ha "all seing eye" för att hita servrar ochså va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.