Zonix Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 vilket spel ska jag köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 vilka har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) Sorry för dubbeinlägg men datan är så trög Redigerat 13 Februari 2005 av dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Som jag sagt i många andra trådar FireRed... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hmm....Det berår på vilka spel som du har, själv så tycker jag att alla pokemon spelen är bra att sattsa en slant på, Harvest Moon:Friends of mineral town, Zelda spelen m.m... Det finns så många bra spel, ta ett som passar dig :P :visslar: Hare Bra :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 vilket som helst bara inte nåt yu-gi-skit eller pokemon gotta kill em all eller töntiga beyblade spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Inte Golden sun heller för det är töntarnas spel Adema! :angry: Redigerat 23 Februari 2005 av Elite General Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Golden sun spelen och metroid spelen. Dom tycker JAG är bra som f*n. PS. Jag gillar inte Pokemon eller YU Gi oh eller vad det heter och tycker också det är lite töntigt. Men samtidigt om man lägger ner tid på det kanske det BLIR kul...fast jag skulle aldrig testa ändå. Adema. Du är inte ensam om att tycka Pokemon är töntigt, barnsligt eller bara kass dynga som järn tvättar folk...Men varför Ut trycka dig som om dom som gillar pokemon är dumma i huvudet. Så som du skriver om pokemon behöver bara uttryckas när någon frågor vad du tycker om pokemon. hade gött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag håller med dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg