tomte_nisse Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag har kommit dit men hur ska man övertala den gröna idioten om att de har en kanon?! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DElphos Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 hmm... letar du oxå efter General White och Gold bob?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag vet inte :P ja vill veta vad ja ska göra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DElphos Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 när man pratar med den gröna bomben så säger han att man måste hitta general white och gold bob för att kunna avfyra kanonen...... sen har jag fastnat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 han säger: What? Did I not tell you we have no silly cannon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DElphos Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ahh ok... du ska prata med han när du har din bomb partner framme :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 TACK! men var är Gold Bob å general whit? :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 ~ SPOILER VARNING ~ Du minns att du mötte en guldig bob-omb på tåget va? nåja åk till det stället (minns inte vad det heter för tillfället). Du ska vara ärlig och ge honom alla dina pengar du har på dig. Övertala honom. När du ska hitta general white ska du först gå till Petalburg, prata med första bästa person sedan kommer du hitta rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 vilken stad är petalburg..? och alla mina pengar!! f*n :( jag har 999 coins <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ha jag har bara 634 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ja me efter att du har get alla dina coin för du ju tillbaka dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 (redigerat) han gold bob är han där på tåget som man också såg i glitzville han har också en unge som man gav en autograf av lok förarn när man var i tåget och general white bor i rougeport när man hittat hans hus så är han borta då ska man till den där ön där man mötte cortez och hitta han sen ska man prata med han sen ska man tillbaka till han gröna bomben!!! Redigerat 18 Februari 2005 av Bowser_jr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg