?????????? Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Asså det är nått fel! Varje gång ja åker till en allmän tomt kan ja inte åka hem igen :( jag kan ringa efter taxin men när den kommer så står den där i 3 sekunder... simmarna bryr sig inte om taxin och sen åker den iväg :cry: Varför funkar det inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Låt din sim stå där taxin stannar och så fort den stannat så klickar du på den å klickar "åk hem" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag har stått och väntat men när taxin kommer så händer ingenting när ja klickar på den :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag har stått och väntat men när taxin kommer så händer ingenting när ja klickar på den :( Antagligen en bugg, testat att installera om spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag har stått och väntat men när taxin kommer så händer ingenting när ja klickar på den :( Näe :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag har stått och väntat men när taxin kommer så händer ingenting när ja klickar på den :( Testa det då? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag har stått och väntat men när taxin kommer så händer ingenting när ja klickar på den :( BRA IDÉ!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 försvinner allt man har gjort och laddat ner om man installerar om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Nej, inte om du sparar filerna. Jag vet desvärre inte hur. Gå in på Thesims2.se och se om du kan hitta något där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Äsch d funkar igen nu.. inte för ja vet varför :blink: jag slutade bara spela ett tag sen när ja pröva igen så gick allt bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg