Simontheking Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Efter jag har klarat Earth temple och wind temple på Zelda wind waker så ska man samla åtta så kallade Triforce shards men det står varken på kartan eller att den där båt draken säger nått Var hittar jag "Eight Triforce shards"?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 ge 300 rupee till en brevlåda kommer ej ihåg vilken så får du kartan över var alla triforce shards är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 du ska kolla i en brevlåda som säger att du ska betala... du kan inte betala med första säcken (andra säcken hittar du på outset i skogen under stenen) så då betalar du... då får du brev av tingle... han säger att du ska hitta alla kartor... ja tror du får en karta över var threeforce kartorna finns... och en rupee... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ge 300 rupee till en brevlåda kommer ej ihåg vilken så får du kartan över var alla triforce shards är. brevlådadet fins ju överallt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 aaaaaa man ska gå till vilken brevlåda som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 brevet kommer till alla brevlådor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 ta bara någon brevlåda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 ta bara någon brevlåda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 den närmaste som du hittar :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Men sluta tjata om att man ska ta den närmaste brevlådan! Jag tror alla vet det nu. Jag vill bara förtydliga att kartan man får, IN-Credible Chart, visar var TRIFORCEKARTORNA finns och inte var triforce shards finns. Triforcekartorna visar sen var triforce shards finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg