Rullis Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Hur ska man göra i regiice´s grotta för att möta han???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Hur ska man göra i regiice´s grotta för att möta han???? Du ska gå mot texten och kolla på den! Ha ditt spel öppet i 5 minuter så öppnas den! (Jag lovar att det funkar)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 i fem minuter? det tar j*vlar anama på batterierna om man inte har SP och laddare så man kan spela med strö från väggen... (man spelar med sladden i så tar de inte på batterierna...) lr med advance om man har advance -batteri sladd- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag har sp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Om du har problem med batterierna så kan du köpa ett par uppladnings bara (Jag vet.. Det står på backsidan att man inte ska använda uppladdnings bara! men det går ändå! dom ljuger) Jag har 3 par uppladdnings bara så jag har alltid 2 par på laddning och 1 par i gameboyet man sparar j*vla massa pengar på d :D ! Aja åter till ämnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 när man köper gba sp får man en laddnings kabel med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Jag vet, men om man inte har så kan man göra som jag gör istället~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 mm det kan man ju göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 i fem minuter? det tar j*vlar anama på batterierna om man inte har SP och laddare så man kan spela med strö från väggen... (man spelar med sladden i så tar de inte på batterierna...) lr med advance om man har advance -batteri sladd- det är 2 minuter inte 5 minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 fast det kanske KÄNNS som 5 minuter =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg