Gäst Pcplayer Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 är det olagligt att chippa till gamecube?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 är det olagligt att chippa till gamecube?? :blink: hmm, chippa? vad menar du? jag tror det inte är olagligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 fråga admin vettja ;) han vet säkert eftersom han har banners om dem ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 jag menar att man har typ som ett kort och kan ta ner spel från datan och köra på gamecuben på tv typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Chippa är ok fast om man måste hantera den man får inte spela pirat kopior bara importerade spel och så får man inte tanka hem spel från datan till gamecuben om man har chippat det är extremt olagligt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 men vad är det för mening med att chippa då vad gör man då jag trodde attt man tog ner från datn till gamecuben!men hur gör man för att chippa lagligt för jag vill absolute inte bryta mota mot lagen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 det är inte olagligt... tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Det är olagligt om man tankar hem spel till den ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 det går inte att chippa gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jo, det går visst att chippa GC min kompis säger det men det kostar stålar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 men säg precis ALLT som man kan göra med en viper gc olagligt som inte är olagligt ALLT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg