,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P Ja det är smart om man vill tjäna pengar :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P Jag också allt annat är tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P Man tjänar inte så mycket då, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 ne men man tjänar ju aset på dom två tåguppdragen .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 ne men man tjänar ju aset på dom två tåguppdragen .. Man måste ha tillgång till alla städer, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 för att kunna köra uppdragen ja.. lr ? .. men man kan ju köra tåget även om man inte har låst upp fler städer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 för att kunna köra uppdragen ja.. lr ? .. men man kan ju köra tåget även om man inte har låst upp fler städer... Man måste klara uppdraget yay ka-boom boom..Då öppnas alla broar till LV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 för att kunna köra uppdragen ja.. lr ? .. men man kan ju köra tåget även om man inte har låst upp fler städer... Och då kaan man göra tåg uppdragen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har klarat det för längesen men gör det vidare bara för att ha roligt. Jag fuskar ju oxå o kan inte hjälpa att jag har så mkt pengar. Nästan 99 milj. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 haha ,.. samma här me . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Det som jag saknar är att kunna råna personer o butiker, som man kunde i vc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 mm.. de ä rätt illa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg