lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Var finns dom?..... Hur får man dom?.... Tillgängliga Denise Robinson Brinnade lägenhet räddar hennes liv..? 16:00 - 06:00 Michelle Cannes, bilskolan Vara riktigt fet 00:00 - 12:00 Helena, Blueberry Ammu-Nation Medel byggd 14:00 - 02:00 Barbara, El Quebrados Polisen Vara riktigt fet 16:00 - 06:00 Katie, Avispa Country Club Ha mycket muskler 12:00 - 00:00 Millie,Caligula’s Palace Posera som sadomacho snubbe 14:00 - 18:00 Det finns 4 sorters Dejting 1) Matdejt: Det finns olika typer av restauranger. Antingen gillar hon det eller inte. Tänk på att du blir snabbt fetare, på dessa dejter. Så, vill hon att du skall vara small kanske du skall besöka gymet emellan dejterna. 2)Dansdejt: Nattklubbarna finns utsatta på kartan, alla är likadana, så ta den närmaste bara! 3)Åka bildejt: Kör henne till ett område som hon gillar. Hon kommer hela tiden klaga på farten. Antingen är det för snabbt eller för sakta. Det kommer oxå att finnas en barometer, som indikerar hur kul det är! Få barometern på topp och håll den där några sekunder så är det klart sedan. Dags att köra hem! 4)SEX dejt: Alla typer av dejter kan leda till..."Vill du komma hem och ta en kopp kaffe!!!" Det är alltid bra att ha sex efter dejten eftersom det ökar värdet i förhållandet. Du kan säga nej oxå, utan att det påverkar negativt. VÄRDEN, vet ej om dom stämmer till 100% ----- Bra dejt = +5% Dålig dejt = -5% Gifts: ------ Blommor = +1% Dildo = +1% Other: ------ Lyckad kyss = +1% Misslyckad kyss = -1% Sex = +5% Drar över tiden: -2% BELÖNINGAR: Denise: 50% du får nycklarna till hennes bil, en Hustler, 100% du får en hallik kostym. Michelle: När du dejtar henne for du använda hennes garage, det blir som en gratis Pay n' Spray. 50% du får nycklarna till hennes Monster Truck. 100% du får en Racing overall. Helena: 50% får du nycklarna till hennes Bandito, 100% får du ett gäng overaller. Katie: 50% får du nycklarna till hennes Romero, 100% får du en sjukhus uniform.+ Att du får behålla alla vapen om du åker fast! Babara: 50% nycklarna till hennes Ranger, 100% en polisuniform.+ Att du får behålla alla vapen om du åker fast! Millie, 50% nycklarna till hennes bil vid Pink Club, 100% ingeting. det kommer lite till..... Tackar, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Ja det där kan man hitta på alla GTA sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Dom är inte onödiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Dom är väldigt onödiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Dom som inte vet det här, kan ju kolla i denna tråd, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Man kan skicka in det som tips :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Jag har nu fått pimp kostymen av denise.. B) det var ljusblå smoking och ljusblå byxor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Ingen har bett dig att kolla på dom, det är frivilligt!!!!!!! Det finns spelare som har användnig för dom!!! Jag tjänar direkt inga pengar på att göra detta! Utan för att vara schysst! Hade man fått svära hade jag gjort det!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?! Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen! Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej? Man kan skicka in det som ett tips :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Lajm; Håller med dig till 100! Bättre att ge ut en LÄNK till sidan, än att kopiera allt underlättar något.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Lajm; Håller med dig till 100! Bättre att ge ut en LÄNK till sidan, än att kopiera allt underlättar något.. :meddum: suck!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg