Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har klarat elite 4 och undrar

ett: hur kommer man till spiral tower?

Två: jag har hittat en grotta somm det är massa konstiga texter i som linknar punkter vad gör man där?

Skrivet

1. Vet inte vad det är och tror inte att det finns men menar du där man får Rayquaza, kommer inte ihåg vad det tornet hette...

2. Där kan man få Regiice, Regirock och Registeel. Då måste du ha Klarat E4 och ha Relicanth och Wailord! ;)

Skrivet

Jag har sett screenshots på pkmnclsm och sett att Wailord är OTROLGT stor! vart kan man hitta en Wailimer (nergraderingen) så tidigt i Ruby som möjligt? jag ska köpa de imorrn!

Skrivet
Jag har sett screenshots på pkmnclsm och sett att Wailord är OTROLGT stor! vart kan man hitta en Wailimer (nergraderingen) så tidigt i Ruby som möjligt? jag ska köpa de imorrn!

Med super rod i Mosdeep!

Skrivet

ifall du åker med båten från lilycove till slateport (eller tvärtom) så kan du gå runt på båten innan den kommer fram.

gå ner till källaren (där två tränare springer omkring) och kolla i alla soptunnor i en av dom finns leftovers

Skrivet

vilken level ut väcklas valen och vem är Relicanth??

heter inte tornet där man fångar den STOORA (kolla på pokemon.com)gröna draken spiral tower

• Skapa ny...