KNASEN Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag har klarat elite 4 och undrar ett: hur kommer man till spiral tower? Två: jag har hittat en grotta somm det är massa konstiga texter i som linknar punkter vad gör man där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 1. Vet inte vad det är och tror inte att det finns men menar du där man får Rayquaza, kommer inte ihåg vad det tornet hette... 2. Där kan man få Regiice, Regirock och Registeel. Då måste du ha Klarat E4 och ha Relicanth och Wailord! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Jag har sett screenshots på pkmnclsm och sett att Wailord är OTROLGT stor! vart kan man hitta en Wailimer (nergraderingen) så tidigt i Ruby som möjligt? jag ska köpa de imorrn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 I staden som flyter på vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Jag har sett screenshots på pkmnclsm och sett att Wailord är OTROLGT stor! vart kan man hitta en Wailimer (nergraderingen) så tidigt i Ruby som möjligt? jag ska köpa de imorrn! Med super rod i Mosdeep! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Var nånstans får man leftstovers på ruby??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 ifall du åker med båten från lilycove till slateport (eller tvärtom) så kan du gå runt på båten innan den kommer fram. gå ner till källaren (där två tränare springer omkring) och kolla i alla soptunnor i en av dom finns leftovers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 vilken level ut väcklas valen och vem är Relicanth?? heter inte tornet där man fångar den STOORA (kolla på pokemon.com)gröna draken spiral tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 wailmer utveklas till wailord på lv:40 relicanth e en fiskm som man fångar underwater. tornet heter skytower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 wailmer hittas tidigast med surf i lilycove. tornet heter sky pillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 okej det heter sky pilar men hur kommer man dit? och vad då ska man bara ha med sig pokemonen in eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg