Gäst Wish_Maker Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 men spamma inte! om du undrar varför.. gå in på google och sök på Spammer... eller så säger jag åt dig att INTE använda 4-5 smiles efter varann! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) och förresten vem *pip* bryr sig om hur många Pokemon du har.jag har 315 Pokemon och 8 av dom e på 100 Redigerat 30 April 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 och förresten vem *pip* bryr sig om hur många Pokemon du har säger samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Vet inte hehe,kanske för jag inte kunde låta bli? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) Den här tråden spårar ju helt ur! Till en mode: LÅS Redigerat 29 Juni 2005 av Serpent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Asså du behöver inte skriva: Till en mode: Lås asså du kan ju trycka Anmäl sen skriva: Tråden Spårar Ur, Säg Åt Dom Eller Lås, Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 jag har 181 pokemon och 5 av dom på lv100 :medieval: :cool: :gitarr: B) ente så mycke å skryta mee.. jah ar 202 och typ 60 på lv 100... :Doch nu tycker jag att vi ska HÅLLA OSS TILL ÄMNET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Men va malligt jag har typ 70 PKMN och alla på lvl 100! Orka fånga fler PKMN...... Och nu tycker jag med att vi ska hålla oss till ämnet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) -- borttaget, spam. Nej, du, jag vet inte heller varför du gjorde så, men vad jag vet är att du fixade en fin varning där -- Redigerat 3 Juli 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Var du tvungen att förstöra tråden? <_< Jag anmäler dig bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Anmäl direkt, skriv inte att han gör fel. Då förstör du också tråden. Back To Topic. Var du tvungen att förstöra tråden? <_< Jag anmäler dig bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 OK, jag ville bara att han skulle tänka på det till nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg