barbof Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Någon som kan berätta var alla trofér är ? ( har alla förutom 2 ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 han sa vart dom finns <_< om du har den där grejen som gör titanoum bolt grön på kartan så e troferna oxå på de gräna ställena :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 han sa vart dom finns <_< om du har den där grejen som gör titanoum bolt grön på kartan så e troferna oxå på de gräna ställena :) Även känd som map o matic då blir nästan alla ställen där dom är gröna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barbof Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 tack ! men ja har ju map-omatic varvat spelet nåra ggr o så men de är ju jobbit o leta efter en på varje planet men tack ännu en gång :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 jaha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 vad händer när man får alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Har du kommit långt i spelet, jag är i holastar studios :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Man måste ha allt i trofee rummet för att yttligare en dörr ska öppnas där som leder till en teleporter som i sin tur leder till Insomniac museum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag har klarat av R&C 3 rätt lätt faktiskt, 2:an är svårare. Har en del trofer,man kan ju få de genom att klara alla gladiator uppdrag och genom att klara av alla uppdrag där man ska hjälpa soldaterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Finns en troffe på första banan i en hög plattform Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 vet non vart the plumber trofén ligger......jag har k.qwark clank rathed dr.nefurjes och hans tjänare big al catni ger.....8av9 jag har alla dom stora :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clanke Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag har alla trofeer i R&C3 :student: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg