Kebab Nisse Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 vilket multiplayer spel ska jag köpa???? kan inte ni ge bra förslag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 om du gillar bilspel, så tipsar jag om Need for speed underground 2, jag tror man kan vara 2 på det.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 vilket multiplayer spel ska jag köpa???? kan inte ni ge bra förslag... GTA SA. där kan man köra två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ja . nfsu2 , fifa.. o GTA SA.. lr menar du online ? . då kan du ju spela fifa, nfsu2, socom 2 . osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 han menar när man spelar med två kontroller (multiplayer) inte när man spelar online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 vilket multiplayer spel ska jag köpa???? kan inte ni ge bra förslag... Jo, men det 2-player mode är ju inte så bra och ganska långtråkigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 vilket multiplayer spel ska jag köpa???? kan inte ni ge bra förslag... Nej det är skitroligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 GTA :SA kan man spela två :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 vilket multiplayer spel ska jag köpa???? kan inte ni ge bra förslag... Ja, jag och min kompis springer runt och leker lite med poliserna, och tar Jetpack o flyger upp i luften, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg